6/3


Haft en extremt tråkig natt på jobbet. Kollade på fyra Beck filmer på raken, försökte läsa, försökte skriva, va inte det minsta trött och det bara sög =( Men nu e jag hemma. Eller aa har varit hemma i över en timme men kämpat med att få flyttkartongerna ur garderoben. Då yster min flyttar till eskilstuna på heltid behövde hon dom och jag har förvarat dom läägnst in i garberoben.
Går extremt bra för mig att förvanla de rummet (som egentligen e ett förråd i lägenheten) till en klädkammere. Oja menar jag har inte alls slängt in all skit jag inte vet vad jag ska göra av där och jag har helt klart köp målarfärg så jag kan börja måla om rummet. Hmm... Aja.

Mor min dyker upp om typ en timme för att hämta mig och kartongerna. Funderar på å städa utan lite i ett försök att dölja vilken röra hennes dotters lägenhet är. Fast när man tänker efter så känner hon mig tillräckligt bra för att redan veta de så varför låssas?

Men äta nått ska jag nog göra




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback