11/3


Tror att jag kanske kan somna som en normal människa ikväll. Vilket till större delen beror på att jag jobbat natten och inte sovit än men resultatet blir väl de samma. Håller tummarna här, sussar jag före kl 2 i natt anser jag att jag lyckats.

Funderar på att ta de stora beslutet att ge mig ut i verkligheten igen, tänkte att helgen får bli en liten testkörning.
Förhoppningsvis blir de fullt upp. Jobbar söndag så den dagen kan vi låssas att inte existerar men på lördag bör det bli bio. Kansket där e om Therese lyckas ta sig ner/upp/åt sidan eller vad de nu egentligen blir från Eskilstuna. Ska kanske skicka ett mess och fråga.. aja gör de sen
Imorgon blir de antagligen utgång och ska se om man lyckas få med Lollo och shoppa lite oxå. Vill ha ett nytt linne och tror jag ska kolla lite efter någon vit skjorta eller tunika. De märks verkligen hur bra jag är på det där med att spara på pengarna. Behöver strumpor oxå. Tycker att jag köper de nästan hela tiden men sen hittar ag aldrig några hemma. Misstänker att de bor ett troll någonstans i lägenheten som gillar att sno mina strumpor. För att inte tala om hur förtjust den e i att flytta på mina nycklar.

Nää tror jag ska ta och ge mig ut på lite trolljakt här





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback