Vad människor säger


Jag åker både tåg och buss mycket och något som jag bara älskar att göra är att tjuvlyssna på andras samtal. Ni vet en del mäniskor har vissa väldigt... intressanta ideer.

Några saker som jag fått lära mig på tåg:

Anledningen till att alkohol är lagligt men inte droger är för att regeringen inte kan få monopol på drogerna. Så om man vill vara fri från deras förtryck ska man bara ta så mycke droger man vill och aldrig köpa alkohol


Plockar man sina ögonbryn för mycket försöker håret hitta en annan utväg så man får mer hår i näsan


Britney Spears gjorde låten "Like a virgin"


Myror är livsfarliga. Många människor som försvinner spårlöst är det egentligen så att en massa myror tagit sig in till dom och käkat upp dom när dom sov. Sakta men säkert håller de på att utrota människan för att ta över världen


Vadå? Har Michael jackson dött? (typ två veckor sen)


Du vet väl att Tazan är verklighets baserad


Porsche är juh bara ett anat namn för Ferrari

Jag börjar tro att min pappa har rätt. Människor är idioter

 

Okej de fjärde var det eventuellt jag som sa. Men jag sa det på ett tåg och det är sant!



HAHAHAHHAHA, ÄLSKAR verkligen att tjuvlyssna på folk! xD så jävla dumma folk det finns.

2010-06-08 // 19:32:19

Det är fascinerande ändå hur vårt samhälle fungerar, eftersom det ändå måste vara anpassat för att alla dessa idioter ska fungera i det.



En annan sak som sagts på tunnelbanan:

Månlandningen måste vara bluff eftersom det krävdes en JÄTTESTOR raket för att få ut Apollo i rymden, men bara några fjuttraketer på landaren Eagle för att ta sig ifrån månen igen. Hur kommer det sig?!



Jeez, jag vet inte. Kanske för att månen bara har 1/8 av jordens dragningskraft?

2010-06-08 // 21:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback