Semester



Efter de senaste månaderna då det mesta i min hjärna handlat om jobbpanik kan jag nu äntligen varva ner.

Jag har fått ett jobb och jag hann aldrig vara arbetslös på riktigt. Allt har ordnat sig riktigt bra, bättre än ja hade hoppats faktiskt då jag börjar redan nästa vecka.

Nu när jag har ett jobb och ångesten och paniken över att jag kommer förlora lägeheten och behöva flytta hem igen har jag däremot börjat fundera på andra saker som jag inte kunde förut. Nu när jag vet att jag har pengar att leva på har jag börjat längte efetr en riktig semester.

 

Visst de senaste nästan tre veckorna har jag haft semester men förutom en helg hos Saara har jag bara varit hemma. Nu har jag börjat längte efter att åka bort. Långt bort.

 

Förra april var jag juh i Skottland en vecka. Då det var första gången jag var utanför norden (Förutom en vecka i england med farmor då jag var typ 8 år och de har jag bestämt mig för att inte räknas) så var det helt underbart. Men den gången åka jag juh själv.

De var juh där när de tog slut med exet och jag blev förbannad och impuls bokade en resa.

 

Iaf så har jag inte varit bortrest på länge och nu börjar jag verkligen längte bort.

           

Ser det inte bara underbart ut ?


Bilder lånade från google



Berlin über alles!

2010-06-24 // 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback