Frågestund svar (bättre sent än aldrig)

Några frågor blev det iaf =)




Hur kommer det sig att rovfåglar kan flyga utan att flaxa speciellt mkt på sina mega stora jätte vingar?

De har att göra med att dom till stor del segelflyger och att dom har väldigt mycket kraft i de få flaxningar dom gör (tror jag)


Och nästa fråga, vad föredrar du mest, cigg eller kaffe?

Elakt! Men cigg tror jag. Det finns juh alltid cola också =P

 

hur långt är det till månen?

Eh… Ganska långt

 

1.    Varför är du söt?
För att jag bara e de =D

 

2.    Hmm vilken är din favorit bok om du måste välja?

 

Svårt. Gillar Sookie stackhouse böckerna väldigt mycket.  Och Eldfödd. Och Stolthet och fördom. Och Gudarnas dotter Och Fjärrkontroll

 

Vilken är din favorit bland zombie-filmer?
Efter mycket stirrande på mina filmer blev det Dawn of the dead


Hur många cm är omkretsen på ditt huvud?
62 (mätt med en lampsladd och tumstock)


Om du ska fördriva några minuter med att spela ett spel på internet, vilket spel blir det oftast?
Vampire wars på facebook


Hur många avsnitt har du kvar att titta på arkiv x-säsongerna du lånat av mig?

Haha en havl säsong. Jag vet jag är seg

 

Om du skulle vara tvungen att ha sex med ett djur, vilket djur skulle du välja och varför? :D hahaha

Vafaan.. Vet inte.. En banan fluga kanske för då märks de inte .. ?



Haha bananfluga? äckligt! :p

2010-06-19 // 19:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback