Slut


Jag tror inte att det helt slagit mig än. Imorgon börjar min sista helg på det här jobbet. Efter det kommer jag aldrig mer jobba där..

För vissa kanske det verkar löjligt men det är en ganska stor grej för mig. Det här är juh egentligen det enda riktiga jobbet jag haft. Jag har jobbat där sen strax innan jag tog studenten.

Visst jag har haft andra små jobb för att få in extra pengar när jag gick i skolan men de här var mitt första riktiga jobb.

Jag är glad att jag ska sluta egentligen. Är trött på hela skiten. Men kommer ändå sakna stället lite ni vet.

Just nu ser jag faktiskt mest fram emot de tre veckors semester jag kommer få efter den här helgen =D
Och håller tummarna för att jag har någe jobb efter semestern



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback