Pirater vs Fjortis (utan vattenkrig)



JAg tror Pirat vs Fjortis festen igår va lyckad. Trots att vi blev tvungna att strycka vattenkrigs delen dårå. Jag hade kul iaf =P

Det blev charader, poker och skräckfilm. Skräckfilmen va nog lite misslyckad för jag tror inte jag var ensam om att somna till den. Och poker förlorade jag på men va lugnt för fick leka dealer sen ist.
Och Jocke de krävs 5 i rad för att ha stege =P Fast du var väl bättre på de än Oliver som inte ens såg när han hade en stege =)

Lite bilder från kvällen

Oliver och Jocke var pirater

 



Malin oxå

Jocke hade en papegoja med sig som hette Rosa. Rosa va lite av en bitch och kollade snett på alla hela kvällen



Jag fick presenter =D Förutom min snygga tändare som jag fick av Malin fick jag oxå en askkopp av henne (Har du accepterat mitt rökande nu?) Och en söt handduk av Jocke

Ska se om jag kan sno lite bilder från Jockes kamera sen för mina vänner som skötte den här kameran var väldligt fascinerade av Piraterna.


Nu ska jag göra mig iordning för att åka hem till mamma min, få mer presenter och äta smörgåstårta tills jag kan rulla hem =D



Fem i rad för att ha stege, jaja! Men jag fick ju mjölkpall flera gånger istället. :D

2010-06-19 // 13:16:44

Hahaha s länge du har en alldeles obscen tändare som denna så accepterar jag ditt rökande :P Haha

2010-06-19 // 19:35:01

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-05-06 // 08:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback