Min första minut imorse

 

Jag låg och sussade sött men blev hela tiden störd av mobilen som ringde. Efter sista ringningen öppnade jag tillslut ögonen och tittade på mobilen. 4 missade samtal. Klockan var 13.09.

Vänta 13.09... Jag ska vara på jobbet kl 13!! Och jag ska ha möta med cheferna innan jag börjar. Helvete piss skit äckel oxå varför ställde jag ingen klocka igår? Försova sig till avslutningsmöte med cheferna, skickligt Cattis. HELVETE HELVETE SKIT PISS helvete...

Vänta lite nu.. Det är torsdag. Jag jobbar imorgon inte idag. Ikväll ska jag ställa kl för imorgon ska jag inte försova mig till imorgon. Inte idag.

Okej, de e lugnt. Nu lägger vi oss igen och lugnar ner oss. Har jag bråttom till pappa? Nää klockan är bara 13.10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback