Jag skryter lite bara


Eftersom jag inte alls tog mig iväg till affären och köpte batterier blir det en ganska suddig bild tagen med datorn.

På presenterna dårå

Resident evil: Apocalypse
Inglourious basterds
Blood collection (Nosferatu, Dracula, Eternal, Vlad)
Aladdin
Tre st frukost skålar med Nalle puh, tigger och Ior motiv
Wii kontroller som skjuter godis
10 st djur finger dockor
Ankreflex
Små spritflaskor. Nu 6 st kvar
Hubba bubba tuggumi
Två kaffekoppar
Min fina tändare.

Och det som inte var med på bilden

En mixer

En snurr askopp

En pirat askopp

Lite mer alkohol

En blomma (En sån där i en kruka. Någon vill ge mig dåligt samvete tror jag men har bestämt mig för att verkligen försöka hålla den vid liv)
Har jag glömt bort någor nu sorry




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback