Hellu



Jag vet att jag uppdaterat dåligt. Har haft annat för mig =P

Idag har vi tagit det lugnt. Var ut till kusten och är så jävla fint här ute! Åkte runt till lite olika fiske byar och kikade med kaffe i termosen.

Skickligt nog ´glömde jag min kamera hemma och är för lat för att ladda upp mobilder men stal lite från Saaras kamera ist



Jag är svansjön! Det var en svan inärheten så jag tyckte det var extremt roligt okej



Kaffe paus på bryggan


Lilla fiskebyn


Mer ego!!

Vågar inte ladda upp bilder på Saara eller Anders utan att fråga men ingen av dom är inärheten nu så får helt enkelt skippa det.

Imorgon blir det att ta sig tillbaka till Stockholm igen. Yeey för att vi tar bilen och skippar bussen iaf =)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback