Frågestund!


Eftersom hela dren här grejen med att leka storbloggare gick så bra förra gången tänkte jag att vi ska ta och prova det igen =D

Den här gången ska vi ha frågestund

Så fråga vad ni vill, vad som helst så svarar jag om någon dag =)


Va söt att fråga nått om ni tittar in så jag inte känner mig för dum här... Snälla



» Loijs

Hur kommer det sig att rovfåglar kan flyga utan att flaxa speciellt mkt på sina mega stora jätte vingar?

Och nästa fråga, vad föredrar du mest, cigg eller kaffe?

2010-06-15 // 16:42:32
» arne

hur långt är det till månen?

2010-06-15 // 16:50:13

1. Varför är du söt?

2. Hmm vilken är din favorit bok om du måste välja?

2010-06-15 // 17:06:36

Vilken är din favorit bland zombie-filmer?



Hur många cm är omkretsen på ditt huvud?



Om du ska fördriva några minuter med att spela ett spel på internet, vilket spel blir det oftast?



Hur många avsnitt har du kvar att titta på arkiv x-säsongerna du lånat av mig?

2010-06-15 // 19:38:51

Om du skulle vara tvungen att ha sex med ett djur, vilket djur skulle du välja och varför? :D hahaha

2010-06-16 // 00:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback