Det är...


Det är skickligt att vi spelade i nästan två timmar innan vi (på riktigt) lyckades avsluta ett spel... Jag förlorade.

Det är elakt att jag är på lek humör men ingen annan är det...

Det är underhållande att jag känner dig så väl... Du snackar gärna mycket men du bangar alltid ur.

Det är roande att jag kan sabba så mycket med ett ynka blogginlägg...

Det är yeeyit att jag imorgon ska åka och skriva papper för det nya jobbet...

Det är synd att jag antagligen kommer börja jobba innan min semester är slut...

Det är irriterande att jag på två dagar missat lika många tvätttider...

Det är förvirrande att halva min familj funderar på att flytta från stockholm.. Även om det bara är lösa planer

Det är läskit hur tråkig den här bloggen är just nu...
 
Det är tur att jag inte kommer på några fler det är...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback