26/6 - 10


Blir en lugn kväll hos mor med syskon och kortspel ikväll.

Världen hade bestämt sig för att vara tråkig så får bli utgång med Emmy i morgon ist..

Men e bra ändå. Extremt sällan numera att jag Anders och Therese befinner oss på samma ställe. Speciellt då mamma och Eva oxå är i närheten så är skönr att få spendera lite tid med dom.

Har upptäckt att jag är en nästan extrem familje människa. Jag är mammig så mycket att det nästan blir löjligt. Inget kan bota ett pissit humör bättre än några timmar hos pappsen. Och är syskonen med blir det bara bättre.

Är väl tur att jag tycker om min egen familj så mycket då jag själv inte vill ha någon. Inte barn iaf, är fortfarande stolt över att jag höll i Flizan i hela 15 sekunder trots att hon spydde på mig gången innan för ett halv år sen.

Så deras dumma idé om att flytta från stockholm måste krossas!



Excellent site.

2011-03-22 // 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback