Hallåj folket!


Kan väl börja med att (som vanligt) förklara gårdagens totala frånvaro. Råkade förgifta mig själv lite.

Ni förstår jag har en ny bästa kompis som jag älskar väldigt djupt! Tyvärr visade det att vi inte bör ha för mycket närkontakt och helt klart inte sova tillsammans. Igår upptäckte jag att det var extremt dåligt för mig.

Men det spelar ingen roll för är helt nyförälskad i min nys bästis och kommer aldrig att sluta vara det !


Tänkte dela med mig av de bilder från dagen jag hann ta innan kameran dog (fan vad den djäveln drar batteri)



Stolen som jag satt och rökte morgonens första cigarett på rasade ihop under mig i morse. Tyckte jag var väldigt elakt av den!

Vaxholm = massa båtar

Sjukt mycket måsar hänger i vaxholm och dom gillar att mobba de andra fåglarna

Jag och min nya bästis!

Ett tips för er som skaffar er en liknande kompis, läs på baksidan innan du gosar för mycket med den. Tydligen ska man hålla sig på visst avstånd och vädra en massa. inte gå och sova med den i en instängd liten lägenhet




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback