Nu får det räcka



Livet suger idag. Sitter på bussen påväg hem från jobbet och där sten sög jag idag. Har bara varit totalt disträ och värdelös. Suck! Vet inte ens om jag får något mer jobb den här veckan. Hoppas det, behöver pengarna.
Nästa vecka börjar jag iaf jobba heltid i en månad sen får vi se hur det blir efter.

Tänkte att jag måste ta ett seriöst städande av lägenheten när jag kommer hem. Ska åka förbi affären först och köpa starka rengöringsmedel. Har låtit stället förfalla senaste tiden och bananflugorna igår va helt enkelt droppen.
Kanse lyckas jag ta en före och en efterbild så får ni se vad jag levt i den senaste veckan...

Har jag tur kanske dert finns en ledig tvätttid så jag hinner köra en maskin innan jag måste iväg igen.

Sen är det bara varmt och klibbigt ute oxå =/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback