Lokalsinne nr 1


När jag satt på bussen påväg från jobbet fick jag en jätte smart idé. Varför åka hela vägen till centrum och sen tillbaka samma väg för att komma hem när jag bara kan hoppa av vid McDonalds som jag ändå alltid åker förbi? Jag kan juh lika gärna hoppa av där och promenera hem, borde inte ta mer än en kvart.

Enkelt och gå är det, jag vet juh att bussen åker den sträckan bara längst vägen. Och enkelt hade det kanske varit oxå. Om inte jag när jag gått av bussen tyckt att det var tråkigt att bara gå längst stora vägen utan det borde juh gå snabbare att gena lite.

Jo tjena, vart den snilleblixten kom från vet jag inte. Jag borde känna mig själv bättre.

Visst kom jag hem men först efter en 45 minuters promenad runt i områden jag aldrig sett förut. Från helt fel håll kom jag oxå när jag väl hittade hem. Måste ha gått runt hela skiten =/

Som sagt, jag borde veta bättre


Tog lite dåliga bilder av omgivningen iaf



Lite olika villa områden dök upp. Visste inte att det fanns villor häromkring

Värdelös bild men de e juh de flesta

Lite skog (för de ser ni inte eller hur)

Hittade en söt liten groda =)



Nästa gång sitter jag kvar på bussen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback