Livet är underbart


Jag har knappt varit hemma sen i onsdags. Åka dirkt från jobbet till mamma i torsdags och sen dess haa jag bara varit hemma en snabbis för att slänga ner lite extra kläder i fredags.

Såg faktiskt fram emot att komma hem till min lägenhet i dag. Hur stökig och tom den än var.

Men vet ni vad jag lärt mig..? Om man inte ska vara hemma på ett par dagar så lämnar man inte den halv äta skolen med youghurt från torsdagens frukost på bordet.

Jag har blivigt invaderad av bananflugor!

Det finaste är att det enda sättet jag kunde komma på för att ha ihjäl dom var med hjälp av hårspray.

Ja vet men vad fan skulle jag göra då?

Så just nu stinker det här inne och jag längtar hem till mamma igen.

Suck...


Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-10-24 // 08:57:51

Thank you =)

2011-10-24 // 10:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback