Jag sover på soffan i natt.. Imorgon flyttar jag hem


För att göra min underbara kväll perfekt kröp en spindel i min säng och jag har slarvat bort tvkontrollen.

Jag flyttade in här i oktober. Min första vecka var det en spindel som kröp på mig när jag låg och sov i sängen. Nu typ nio månader senare kröp en ny spindel i min säng (jag vet att det inte är samma, den förra mosade jag under en bok som jag sen inte ville röra påen vecka) Om det här kommer upprepas var nionde månad tänker jag inte bo kvar här.

 

Så jag flyttar tillbaka till mamma där Eva finns som kan jaga bort spindlarna åt mig. Och där någon gör kaffe åt mig

 

Visste ni att vi i genomsnitt sväljer åtta spindlar i sömnen varje år? De flesta har nog hört det men har ni någon gång verkligen funderat på det. En äcklig tjockbent spindel kryper runt i ansiktet på er när ni sover. Sen fortsätter den in i munnen, kanske stannar till en stund på läppen bara halvvägs in...

Där var nattens sömn förstörd för mig




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback