Jag behöver köpa en ny brödrost



Som ni kanske räknade ut med tanke på min nya bästis så lyckades jag få in myror i lägenheten.
Ganska stor nackdel till att bo längst ner

Myrorna är nu alla döda iaf! Tvivlar på att någon myra kommer vilja ta sig in här någon gång den närmsta framtiden.

 

Grejen är att mororna hade som myror brukar tagit sig upp på diskbänken. Allt som stod på min diskbänt blev dränkt att min bästis, däribland min brödrost.

 

Så två anledningar till att jag inte kan använda den:

Den är dränkt i giftigt medel. Visst kanske skulle jag kunna rengöra den men då vidare till anlednig två

 

Vem vet hur många myror som ligger döda i den, hur många myror som krupit runt i den. Visst kanske jag skulle kunna rengöra den men nej! Bara tanken på massa myror liggandes där i ger mig kvälningar. Hur rengjord den än blev skulle jag alltid veta.

Så kanske är det slösseri i närhet av dumhet men skit samma den saken ska försvinna!

 

Om någon har en extra brödrost dom känner för att ge mig så tackar jag inte nej =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback