Inget händer i mitt liv


Eftersom jag inte har något vettigt att skriva tänkta jag dela med mig av en kort bit av det jag jobbar på nu...


Det här är historien om ett gäng ungdomar från den lägre medelklassen och hur de spenderade sina helger med att supa sig fulla på fejkvodka i finaste HM kläderna i en sunkig gammal lägenhet i en av Stockholms förorter. Vi var närmaste vänner som man kunde lita på att alltid snacka skit om varandra, strula runt med våra vänners ex och ibland deras respektive. Alltid fanns någon som höll undan ens hår då man spydde i toan eller om man hade bråttom i handfatet. Vi spenderade våra pengar på sprit och cigaretter. Och när det tog slut stal vi lite mer från våra föräldrar. Vi var hemska men vi hade förbannat kul.

 
Och jag har inte nämt något om städningen för jag kom bara halvvägs

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback