I'm in love!


Som ni kanske märkt har jag varit lite distraherad i veckan och varit löjligt dålig på det här med bloggandet (6 st mobilinlägg och ett kort vanligt på fem dagar e inte så skickligt)

Grejen är att jag har börjat jobba och de här med måndag till fredag, 8 - 16 jobb är något jag helt enkelt inte är van vid. Nästa vecka kommer dock bli lugnare, är iaf ledig måndag (kanske fredag oxå) och kommer börja jobba 8.30-15.30 ist
Men trots att tiderna inte är min största favorit måste jag säga att jag förälskat mig i mitt nya jobb! Att jag skulle hita ett jobb som jag trivs med så bra på alla sätt och vis trodde jag var en omöjlighet. Men det gör jag =P

Visst jag har bara varit där i fyra dagar men jag stormtrivs och det verkar som att jag kommer få jobb även i höst. Kan inte säga säkert då jag inte hör vad de säger när jag inte är i närheten men tror att jag gör ett bra jobb oxå.

 

Annars har jag inte gjort så mycket i veckan. Tog en tidig minifylla med Emmy i söndags, gosade i sängen och fikade hos mor i måndags, pappa i tisdags, träffade Sebbe, picknick med Malin och Jocke i onsdags och pappa igen igår.

Okej nu lät det som ganska mycket bara för de.. Skummt för de känns inte som jag gjort mycket alls

Veckans höjdpunkt var nog när jag Malin och Jocke hittade en övergiven kontorsstol inne i stan som jag fick snurra runtruntrunt på. Jocke lyckades tillochmed föreviga ögonblicket =)



Imorgon har jag stora planer på att lägga mig i parken här nere och bara lata mig i värmen sen på kvällen blir det middag.

Nu tänker jag umgås lite med min sköna soffa och en bok innan jag gör något annat

 

En fördel med ett vanliga tider jobb är att jag för första gången på länge har den där "nuärdethelglyckokänslan" Bara underbart

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback