Regelbunden sömn?


Känner mig sådär extremt skicklig som bata jag kan. Det blv inge Arkiv X för mig utan jag sten slocknade ist och vaknade sxtax efter 22.. Och nu kan jag inte sova =/ Kanske ska köra på lite Arkiv X nu ist..
De värsta e att jag faktiskt har en tid att passa imorgon. Ska iväg med mamma och köpa grejer till någon lokal.
En sak som visar vilken morsgris jag är e när jag blir jätte glad då mamma ringar å frågar om jag vill med ut och handla.. Ska såklart inte bara bli handlande, först blir de lite (lr mycke) kaffe innan och sen samma sak efter =D

Jag älskar min längenhet, de gör jag verkligen men jag saknar mina pengar. Varför måste de vara s förbannat dyrt med hyra? Jag är extremt fattig och de är ändå bara den 5:e. Hur jagska överleva den här månaden är en bra fråga de. Och de hjälper inte när handelsbanken fuckar upp ens saldo. Både jag och en kompis har råkat ut för att dom först nu dragit pengar som användes för en vecka sen. Hon hade till och med ringt och klagat men allt dom kunde säga var att det antagligen brodde på att de var nyår !! Va faan lixom =/

Btw har jag fått veta vilka de andra två personer (som inte är Lollo) som läser min blogg e. Tänkte ta detta tillfälla att säga
Hej Therese
Hej Jennie
och så du inte känner dig utanför
Hej Lollo





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback