En nörd och ett ex

En Helt okej dag förstördes av slutet med att vänta på tåget i en evighet. Och ja jag kommer fortsätta klaga på sl tills dom slutar irritera mig.

Var hos pappa några timmar på eftermiddagen och btw jag kickar ass på poker! Och förlorade på plump men de behöver vi inte nämna
Sen blev de kursfika. Nörd söker flicka var dagens stora ämne och det kommer bli näste stora grej. Och Jag Anna Mailn och Julia kommer bli rika!! Och jocke får en passande flicka så han behöver inga pengar =P
Sen blev de en öl med exet. Egentligen en äcklig drink men sak samma. Första gången jag träffar pojken sen jag skrek och slängde saker på honom för snart ett år sen. Ångrar sakerna då det var hans födelsedags present som jag fortfarande hade kvittot på men tänkte nte så långt just då. Det var.. trevligt..? Hmm aja... Känns skönt att ha det gjort. Förr eller senare skulle jag stött på honom på stan eller nått och vet inte hur jag skulle reagerat då jag inte var berädd på det. Att kräkas eller hoppa på honom och slå hårt är två alternativ. Men idag var jag ist fullkommligt trevlig och inte alls illamående. Och smått skadeglad men det är en till sak men kanske inte ska nämna
Nu blir de å spela lite mer vampire wars och sen sussa =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback