20/2


Då jag väntat på tåget en halv timme bara för att inse att  jag skulle få vänta 40 minuter till gav jag upp. Åkte taxi hem, sl betalar!! Fast lär väl få vänta länge på dom pengarna. Hämtade iaf en blankett i spärren innan jag letade reda på en taxi. Har redan fyllt i den å planerar att posta den imorgon.
Lyckades halka oxå =/ mitt knä gör ont..  Såg nog ganska roligt ut, satt där i säkert 20 sekunder innan jag reste på mig igen. Har inte varit min dag i dag nånstans..

Ska ta mig Förbi morgondagen sen på måndag har jag nått att se fram emot. Ska köpa nya pyjamasbyxor =D Helt klart mitt favoritplagg! Sörjer självklart mina älsklingar men måste erkänna för mig själv att dom har gett upp. Hålet från rumpan till knävecket övertygade tillslut mig


Visst e de sött ^^

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback