Nybryggt kaffe och bowling


Blev att fika med mor och bowla med pappa och bröderna i dag. Riktigt kul faktiskt men måste erkänna att jag sög på det. Fast fick en strike och jag har bevis på papper!
Mamma bjöd på den bästa frukosten på länge! Vitlöks baguetter med ost, en super god skina, brieost, paprika,tomat, gurka och nybryggt kaffe. Jag säger bara mums!! Plötsligt känns inte mitt rostbröd med jordnötsmör lika lockande längre

Blir inga hyllor uppsatta i morgon heller. Men håller tummarna för torsdag. Speciellt efter att jag slog tån i som tidigare i dag och helt klart tröttnat på att dom befinner sig på golvet å inte väggen.
Fast ändå, varför köpa en egen borrmaskin när man kan övertala söta pojkar att komma och borra åt en =P

Läser Jilly Coopers "Divor" igen. En av de mest underhållande och oförutsägbara böcker jag läst. Tror nog de e dags att krypa ner i sängen och lästa lite mer =)


Sexiga skorna

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback