Mentalnote, borra inte hål bara för att


Jag höll mig vaken! -yeey för mig- Jocke kom hit och vi skulle börja borra. Först inser vi då att jag inte behagat mig köpa ett vattenpass så vi försöker fixa det bäst vi kan genom att mäta med tumstocken. Efter ett tag tror vi att de verkar bra, ritar fyra små prickar på väggen och plockar fram borrmaskinen. Dör stöter vi på det lilla problemet att borren e för stor för vad som behövs i väggen. Mycket om och men senare tycker jag att de e en bra idé att iaf prova att borra så vi e säkra på att deinte passar.
Nu har jag ett hål  min vägg som inte fyller någon som helst funktion. Utom möjligtvis påminna mig om att man inte ska testa allt bara för att vara på den säkra sidan.
Vi gav upp borrandet och såg film ist vilket passade mig utmärkt då jag tydligt bevisat hur värdefull jag var när det gällde att sätta upp hyllor.
Såg American psycho. Ganska dålig faktiskt. Kul och speciell ja men inte bra alls..

Imorgon blir de att jobba sen ska anders hämta mig så har vi mini road trip till eskelstuna för å kika på therese nya hem. Och självklart kolla om dom lokala pizzeriorna e nått att ha.
Ska upp om 6 timmar s¨nog bäst att jag tar å sussar lite nu




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback