Inte sova


Lyckades ramla på vägen hem idag igen. Snart kommer det se ut som att mina bens naturliga färg faktiskt e blå =/
Sitter och försöker hålla mig vaken. Väntar på att Jocke ska komma hit och misstänker att om jag somnar kommer jag fortsätta sova hur mycke min mobil än låter. Så det känns som en extremt dålig idé att somna.
Jag har faktiskt städat lite =D Lite i att jag har slängt ner alla kläder i en tvättkassa och gömt den i garderoben och sen staplat disken lite finare. Fast tro mig blev en stor skillnad.

Har i över en vecka irriterat mig på att böckerna jag beställde förut inte dykt upp. Klagat och varit irriterad. Sen råkade jag kolla min mail igår och för en vecka sen fick jag visst en mailavi.. Jaha.. Tycker dom kan meddela en om dom ska börja skicka de via mail ist för ner i brevlådan för jag känner mig smått blåst nu =/ Dumma böcker!

Nej jag har absolut inget intressant att skriva och de här e bara slösseri med tid jag vet. Men nått måste jag juh göra medans jag väntar på att min wampire wars energi ska laddas upp.

Nä tror jag ska ta en cigg och sen hitta nått roligare att göra

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback