Home sweet home


Har varit hemma i typ 45 minuter och kan bara inte sluta njuta av vetskapen att jag är ledig imorgon =) och dagen efter och dagen efter de och en dag till =D
Har varit fullt upp på jobbet hela dagen så e helt slut körd nu. Fick inte mycke sömn i natt heller då jag var ut med Malin och spela biljard igår så kom hem först kvart i ett och hade svårt å somna. När jag väl somnat så sov jag ändå inte speciellt bra. Hjälpte antagligen inte att jag varannan timme blev sms trackad av en full pojk.
Enda gången jag suttit still va i 1 timme å 40 minuter då jag å en boende va på bio. Såg filmen "farsan" och e smått besviken. Gillar verkligen "Jalla jalla" och den här va grymt mycke sämre =/

Men som sagt imorgon e jag ledig och ska sova lääänge!! Ska se om jag orkar hitta på nått vettigt på kvällen. Känner mig lite sällskapssjuk...



Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-04-15 // 23:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback