16/2 ... nästan iaf


Jag har ätit en semla i dag! klappar mig själv på axeln här. Förra året missade jag helt den här dagen =/ Tekniskt sett så var det i går, klockan e juh ändå efter tolv. Sen va den ganska snuskig
Jag var hos pappa och käka oxå. Och kursträffen såklart. Det var en intressant upplevelse...
Tänkte att jag skulle ta och återförenas med världen imorgon. Se om Lollo kan förlåta mig för min extremt ohyfsade frånvaro. Nejnej jag fiskar inte alls efter förlåtelse här för jag är inte alls medveten om att Lollo iblnd tittar förbi. Inte skulle väl jag göra nått sånt sötnos? Puss på dej tjejen.
Leka barnvakt ska de göras imorgon oxå. Jag är sååå lycklig =D ... Eva håller mig iaf sällskap.
Jag ignorerar det hela vägen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback