Vad jag gör när andra sover


Kunde inte sova i natt så roade mig med filmer ist. Och fördelen med att inte sova dagen innan dagen innan julafton är att man inte kommer ligga vaken hundra år och vänta på att somna så att det kan bli julafton dagen innan julafton. Gillar starkt den snygga meningen =D

Men bara för att jag inte har något vettigare att skriva och ni självklart känner ett starkt behov av att få veta tänkte jag berätta vilka filmer jag kollade på i natt.

Film 1: Började lätt med enkel underhållning i form av Star Trek. Tyvärr fastnade jag aldrig riktigt utan lekte mest med datorn. Så ungefär när Scotty beamat dom tillbaka till skeppet stängde jag av och bytte till

 

Film 2: Femte elementet. Den här filmen har allt, kärlek humor och grym action. En av mina absoluta favoriter och har inte sett den på flera veckor så va faktikst ett riktigt bra beslut av mig. Dock kan filmer inte vara för alltid och den tog tillslut slut. Vilket för oss vidare till

 

Film 3: Pitch black. Grymt bra film! Har ni inte sett den se den! En av de få filmer då jag faktislt gillar Vin Diesel. Den korkade uppföljer Riddick där dom pajar hela storyn är värdelös men Pitch Black är som sagt grym.

Efter det har jag kollat på dom tre första avsnitten av sex and the city samtidigt som jag spelat lite på datorn men nu tänkte jag faktiskt ta och hoppa in i duschen så hörs sen ist




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback