Tidig planering


Varför stör det mig så förbannat mycket?! HAT!!!

Men vidare till andra saker

Ikväll fick jag faktiskt en riktig middag i mig =D Oja en riktigt god och hemlagad middag. Sen så kan det kanske varit för att jag åt middag hemma hos pappa idag. Menmen bättre än ingen alls =P
Sen blev det som vanligt mycket kortspel dock störde jag mig stort på att jag konstant förlorade i vist (eller tvist är faktiskt inte säker på vad det heter) Seriöst kunde inte vinna i det ikväll =/

 

Vi var även ner en sväng till källaren för att hämta julgrejerna. Visst är vi ute i god tid här..? I år blir det juh julafton hos pappa och minijul hos mor på nyårsafton.

 

Har lite smått funderat på vad jag ska göra på nyårskvällen dock. I år är det juh norrlands nyår så blir ingen Saara eller Anders här vilket jag tycker är lite elakt men varannat år var dealen så får väl leva med det. Tror det är dags att kolla runt lite vad tex min Mollymos har för planer... Eller så kanske jag ska stanna hemma med familjen hela kvällen..? Har bara gjort det ett nyår de senaste sju åren eller något sånt.. Aja ett senare problem. Fast är lite fascinerande hur den här flickas hjärna funkar då hon i vid första tanken på nyår börjar fundera på vad hon ska ha på sig =P

Nu ska vi ge oss på ett försök att somna i vettig tid ikväll. Igår gick det åt helvete med det och var när att jag försov mig i morse =/

 

Sussa sött


   
       

Egobilder från förra nyår



tror det kan heta whist

2010-12-09 // 22:25:23

Tack yster =)

2010-12-09 // 23:59:59

har nåt minne av att jag också förlorade stort sist jag spelade det

2010-12-10 // 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback