Söndagskväll


Igår hade jag riktigt kul hemma hos Mia. Vi roade oss med bland annat att lyssna på finsk polka (som Mia av någon konstig anledning lärt sig utantill) och nostalgitripp musik. Ska se om jag kan försöka ta mig dit lite oftare. Känner mig smått skyldig över hur lite vi umgås och att jag träffat hennes barn kanske tre ggr samanlagt =/

Nu håller jag på att poppa popcorn =D Tänkte spendera kvällen med att läsa och ta det lugnt.
Underbart nog är jag ledig i morgon så lär bli att ligga uppe och läsa halva natten.

Måste dock ta mig ut för att köpa cigaretter. Funderar på att skita i min motvilja för människorna som jobbar på kisken här nere. Det är juh faktiskt grymt mycket närmre än centrum..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback