Min dag


Mitt göra ingenting blev lite längre än tänkt men grejen är att jag är helt slut! I ärlighetens namn så var inte flyttandet överdrivet jobbigt då vi samlat ihop en bra skara typer till hjälp. Utan min sluthet beror nog mest på faktumet att jag sov kanske två timmar inatt.

Elakast (och mest avskydd) kände jag mig dock när jag total terrade stackars Lollo och Sebbes mobiler imorse kl 6.30 för att få upp dom ur deras sängar. Den ena fräste på mig och den andra barfa somnade om hela tiden =P

Tillslut kom vi iaf iväg och jag åkte med Bastian medans Eva åkte med Lollo i lastbilen. Allt som allt gick det ganska bra. Jag och Sebbe kom iväg lite senare än dom andra så en hel del var redan ner buret och ställt i trapphuset när vi kom. (nämnde jag att min yster bodde fyra trappor upp utan hiss?) Men vi lyckades komma innan Eva och Lollo som hade ett litet oljemissöde påvägen.

På vägen tillbaka till stockholm lyckades vi dock svänga fel någonstans, vilket är ganska oskickligt med en gps men tror det hade något med att vi snackade lite förmycket och inte hade så stor koll när vi åkte genom enköpning. Iaf spenderade vi en kvart med att åka tillbaka samma väg vi kommit dit på innan vi hittade en avfart =P

Det mest irriterande under hela dagen var när mamma och eva kom hem (åkte med Lollo innan dom och blev till mor då mina grejer va där) Det visade sig då att alla hade blivit bjudna av therese på käk efter att vi hade dragit. Båda mödrarna trode att jag visste att Therese tänkt göra det och tänk att jag hade väl ingen lust när jag drog med Lollo. Nej, jag hade helt missat det! Fan!! Men hon bjöd juh faktiskt på en god statoil macka i eskilstuna. Mest sög det för att jag var grymt hungrig när jag fick veta det =/


Extremt intressent för er att läsa det här va..?

Iaf nu är jag hemma i min egen lägenhet och är som sagt helt slut. Men imorgon får jag sova ut för ska inte jobba och mamma har sjkutigt upp tömningen av morfars lägenhet tills på tisdag eller onsdag. Underbart!


förlåt för att du missade det! jag var nog för koncentrerad på annat för att komma ihåg att informera alla. har inte ens nåt minne av att vi sa hej då innan du försvann

2010-12-14 // 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback