Julmarknad



Okej, jag börjar komma över att jag ramlat. Det gör inte speciellt ont länge. Så länge jag inte rör på benet iaf..


Julmarknaden var mysig så där som julmarknader ska vara. Massa små hus med söta julsaker som man aldrig skulle köpa i sig och sånt. Mest var det skönt för jag faktiskt fick riktig julkänsla. Har lixom inte haft det tidigare vilket är skumt för vanligtvis springar jag runt i ett julllyckorus minst två veckor innan jul. Nu var det snarare så att jag i går insåg att helvet det är julafton om fyra dagar, hur kunde jag missa det..?

Annars så borde jag verkligen inte skriva "att göra" listor. Det slutar bara pinsamt. Av de sex punkter jag skulle göra i dag har jag bara lyckats med punkt 3 och 4. Fast 2ans misslyckande var inte mitt fel. Det är faktiskt lite svårt att hämta ut paket utan någon avi.

 

Punkt 1 bestämde jag mis för att göra imorgon ist då jag ändå tänkt julhandla då. Jag fick ansvaret för julgodis och läsk i år. Men det lär väl gå åt helvete om inte mitt ben blir bättre. Kanske kan skjuta upp det en dag till... Tror ni det kommer vara massa folk i affären dagen innan julafton?

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback