Julklappar och sånt


Ingen som ville berätta för mig vad dom fick i julklapp? Eller kanske bara ingen som hunit än..?

Jag tänkar iaf berätta vad jag fått =D

Av kära Yster fick jag min psycho badrumsmatta !!! Fint matchande till psycho duschdrapperiet jag fick förra året
Av Andera fick jag en rolig låda full av små grejer. Bland annat Smart piller, en gummi guldfisk och en robot tesil
Av Pappa ett par örhängen
Och av Pappa och Mattias ett Wii =D=D
Egentligenj var det Mattias som fick ett nytt Wii av Farmor och då tänkte pappa och mattias att jag kunde få hans gamla. SKit samma hur det gick jag har et Wii =D

Är riktigt nöjd och sen så får vi juh  inte glömma att det blir minijul på nyår hos mamma oxå så än är inte julklapparna slut =P




Korsord är ett vanligt fenomen i min familj. Bara jag som är utstött där



Som vanligt spelade vi kort och jag fick en färgstege i poker =D



Som vanligt tänkte jag inte på att ta någon bild förens efter att vi hade ätit



Kaffe och cigaretter är viktiga saker



Redo för Kalle



Vår minigran blev kanske lite begravd. Senare las det till lite fler presenter och vi lyckade göra e stjärna av såndär inplastad ståltråd som sitter runt brödpåsarna och lite julgransglitter =)

Ni får en supersexi bild på mig oxå som tyvärr inte är nytagen. Bara för att jag är ego ni vet








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback