Jobb jobb jobb =/


Nu har jag tagit mig hem och är inte lika slut som jag var igår. Lyckades somna och hade tur nog at vakna 20 minuter innan jag skulle gå till bussen. Är inte helt säker på hur det gick till men ska jobba typ hela veckan =/

Imorgon slutar jag kl 12 och hoppas på att jag orkar ta mig in till mellandags rean. Vill ha ett par nya skor speciellt och ska fundera på om ekonomin tilllåter en kamera oxå. Lär bli den billigaste skit sak jag hittar men måste väl vara bättre än mina sugiga mobil och cam bilder. Sen blir det att jobba ett par timmar på kvällen oxå.

Värst är att jag råkade gå med på att jobba sent tordag kväll innan jag insåg att den var dagen innan nyår =/ Ville juh vara hemma hos mamma och mysa då..

Nu hade jag iaf tänkt att försöka koppla in mitt Wii somjag fick i julklapp =D Skriver igen när jag antingen lyckats eller är redo att mörda




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback