HoHoHoHo Hockeyfrilla



Det blev ingen Borat. Insåg när vi skulle börja titta att Dödligt vapen 2 precis började på så blev den ist.

Imorse vaknade jag med huvudvärk i extrem format. Trodde huvudet skulle gå i två bitar så fort jag rörde mig. Elakt nog ställde jag in trippen till gamla stans julmarknad. Hade faktiskt sett fram emot det. Speciellt den varma chokladen med grädde jag planerade att dricka när det blev fika dags. Aja vi kanske lyckas ta oss dit nästa helg ist.
För det råkar inte vara öppen på vardagar va..?

I alla fall så lyckades jag sova till 17 tiden. Kände mig extremt skicklig då =P Men mådde faktiskt lite bättre och nu har jag ingen huvudvärk alls. Säger juh att sömn botar allt!

Nu borde jag verkligen sova snart. Ska juh åka till eskilstuna tidigt imorgon för att hjälpa Yster flytta



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback