Hjälp ??

Min dator har fått frispel: Jag kan inte skriva punkt eller kommatecken det blir bara dom över hela tiden alltså :;_ Inte ens när jag håller ner skift knappen blir det något annat

Dessutom så blir det små bokstäver när caps lock knappen är på och stora när den är av (?) återigen gör skift knappen ingen skillnad
Upptäöckte nyss att siffrorna har samma problem som punkt

Nästa frispels grej är att varje gång jag klickar på något så öppnas det i ett nytt fönster
till exempel när jag är inne på fb och ska in på min profil (eller vampirewars någon annans profil osv) så öpnas det i ett nytt fönster

Det är dom frispelssaker jag hitils upptäckt iaf

Det kan ha varit så att jag somnade med datorn i sägen och lyckats trycka på något när jag sov men har ingen aning om vad

någon som kan hjälpa mig här?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback