Grinig =/


Det suger att komma hem hungrig bara för att inse att det inte finns någon mat i hela lägenheten =/ Eller okej det finns mat i stil med pasta, broccoli i frysen, lite majs och champinjoner på burk och sånt. Men inget att äta. Vet ni vad jag menar? Skit samma egentligen inte ens jag vet vad jag menar större delen av tiden så varför skulle ni göra det..

Iaf hittade jag lite popcorn i ett skåp så nu håller jag på att poppa det. Fantastiskt middag eller hur.

Skulle egentligen behöva någon som ser till att det finns mat hemma hela tiden. Antagligen någon som lagar den åt mig oxå... Om det inte var för att jag är ganska förtjust i att bo själv skulle jag nog flytta hem igen

Men nu ska jag äta popcorn till middag, kolla lite på Freddy Kruger och sen blir det sängen för mig.

Sussa sött!


  
          

Bjuder på några egobilder =P


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback