God natt


Det var lättare än jag trodde. Inget krångel alls faktiskt. Jag är djupt imponerad då tekniska saker alltid brukar krångla med mig.

Tyvärr är det enda spelet jag har just nu Wii fit och batterierna var slut i brädan. Kollade lite vilka spel som fanns sparade i och vissa verkade ganska roliga men nästan alla behövde en classic kontroll (vilket jag inte har) så får leka mer med den någon annan dag

Kanske ska kolla lite på wii spel imorgon oxå...

Nu blir det istället att fortsätta kolla Alias innan jag sussar.
Påminn btw mig att ta med Ysters Arkiv X boxar till mamma på nyår. Har inte kollat på dom på nästan ett halv år så känns dumt att dom ligger här och bara samlar damm



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback