Ensam hemma


Är hemma i min egen lägenhet nu. Måste bara säga att det var underbart skönt att ta en lång dusch och kunna sätta på sig några andra kläder än de jag lyckades slänga ner i väskan innan jah åkte till pappa i torsdags. Och efter tre nätter på en liten soffa ser min säng extremt inbjudande ut.

Mitt på golvet i vardagsrumet står en ikea kasse med mina julklappar. Hade tänkt packa upp mitt nya Wii det första jag gjorde när jag kom hem men tror faktiskt jag skippar det.

I stället blir det nog att lägga sig i sängen, kolla lite på Alias som jag lånade av Yster och bara ta det lugnt ett par timmar innan jag åker och jobbar ikväll. Känns helt klart som en bättre plan. Wii i all ära men inget knäcker sängen min <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback