Att göra


Nu blir det att krypa ner i soffan med Die hard 2 och (Vad annars?) lite popcorn =D
Sen blir det sängen tidigt i kväll för imorgon kommer jag ha fullt upp. Tänkte till och med leka lite ball och göra en "Att gör lista"

1. Till Järfälla hus med papper som säger att jag får nya tapeter i köket. Och när vi ändå är där kolla lite på olika tapeter.

2. (Förhoppningsvis) Hämta ut två paket. Tycker dom kan komma nu annars lär två människor bli utan jkulklappar på fredag

3. Ringa en av mina chefer och påpeka att mitt kontrakt går ut i årsskiftet. Är redan inbokad några dagar i januari så känns bra om man är anställd då

4. Åka till gamla stan och dricka varm choklad, äta lussebulle och allmänt julmysa

5. Fika med kursfolket. Kanske ska kolla vart när och hur innan jag går och lägger oxå

6. Eventuellt gå ut och ta en öl


Är underbart skönt att jag är ledig hela den här veckan =)


Very informative...God Bless

2011-04-13 // 13:00:49

allt bra?:D

2011-04-13 // 13:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback