Sömn i störa mängder


Jag skulle gått upp vid halv tio i morse. Det gick juh jätte bra! Vaknade vid ett och skickade ett sms till Malin om att jag tänkte somna om. Så ingen grillfest för mig i dag.

Kanske har jag inte gjort något vettigt alls den här helgen, inget roligt heller för den delen men va jag har gjort är sovit. Och sovit mycket.

Tor mig det har varit helt underbart. Kanske är jag en varanan vecka människa. Förra helgen var det på tok för mycket alkohol inblandat varje dag och den här helgen bara sömn. Nästa helg mer alkohol kanske ? Fast det blir juh lite fel för helgen efter kommer Nuppinen och då ska et inte sovas iaf.

Aja skit samma.

Jag borde göra en lunchlåda tills imorgon. Ska jobba i en annan grupp än jag gjort de senaste veckorna nu. Tror det var röd den här veckan sen får vi se vad som händer. Har börjat söka lite fler extra jobb  för säkerhets skull men tror jag klarar mig ett tag till på det här.

Lunchlåda var det... Hmpf gör de sen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback