Om mig...

Hittade frågorna på den här bloggen och tänkte varför inte



Du heter: Catrine Karlsson

Smeknamn: Cattis, Catitzi, Titzi

Låt som när du är ledsen sörjer till: Robbie Williams låtar

Beroende av: cigaretter, kaffe, böcker, chips, filmer, apelsinjuice, ostbågar osvosv. Vad kan jag säga, blir lätt beroende

Vad tror folk om dig? Att jag är lite korkad

Stämmer det? Antagligen =P

Vad får du oftast komplimanger för?  Mina bröst. Tyvärr verkar killar inte vara speciellt romantiskt lagda längre

Hur imponerar man på dig? Med en intelligent, dålig och helt rätt humor. Rätt humor e allt

Brukar du skratta för dig själv?  Nästan alltid

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: “gå till vänster när du kommer upp”

Var bor du? Stockholm. Län iaf

Trivs du där? Jupp men skulle vilja bo mer centralt

Hur svarar du i mobilen? Med det klassiska “hallå”

Vem ringde du senast? Sebastian

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han kommit hem nu. Och massa annat babbel jag glömde lysna på

Antal timmar sömn inatt: Vet inte.. 9 kanske..?

Sov du ensam: I sängen ja, lägenheten nej

Brukar du komma i tid: Är antingen för tidig eller sen. Oftast sen

Hur känner du dig nu: Sömnig

Vanligaste färg på dina kläder: Svart.

Vad tycker du om fötter: har fobi för mina egna fötter men andras är helt okej. Ger en grym fotmassage

Vad saknar du: Just nu: mat i kylen.

Hade du en bra kväll igår: Helt okej. God mat hos mamma sen kortspel och sex and the city med flickorna kan man  inte klaga på

Favorit dryck på morgonen: Kaffe!!

När brukar du oftast gå och lägga dig: 2-3 iden kanske.

Är du blyg? Extremt! Men har jobbat hårt på det i flera år så e bara mina närmsta som egentligen ser det

Sysslar du med någon idrott: Nä om inte ligga i sängen och dega eller springa till bussen på morgonen räknas

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  Njä, tror på att det kan klicka bra men inte kärlek. Det är något som behöver tid

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex (ovanligt jovisst) annars mest pilla på mig själv.

Är du nöjd med ditt liv: Jag har alla anledningar att älska mitt liv med jag älskar att gnälla och klaga mer

Är du bortskämd: Nää men jag försöker

Vad gör du i morgon: Surar över att Saara ska tillbaka till norrland

Vad är det värsta du vet? Människor som totalt i onödan och heltutan anledning skapar lidande. speciellt när det gäller djur

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja! Älskar mina flickor och e ganska säker på att de älskar mig

Vad är det finaste du fått?En zippotändare med en speciell text på

En speciell dag du minns: Den första jag kom att tänka på var när jag saara och lollo skolkade fån skolan och låg på gräset vid det nerstängda dagiset hela dagen. Och jens kom med kakor till oss då =)

Du samlar på: Böcker, skor, filmer

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Nuppinen, lollo eller mamma.

När grät du senast: Förra veckan när voven dog i I am Legden.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Njuta av det!

Vill du gifta dig: Inte direkt och inte direkt inte.. Haha nää e inget jag drömmer om men får jag frågan av rätt människa så kanske

Vill du ha barn: Nej

Är du musikalisk? Eva har lovat att lära mig skillnaden mellan pling och plång i två år nu. Vi gör inte några framsteg

Vad dricker du helst när du är törstig: Iskall cola.

Bor dina föräldrar tillsammans:  nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja

Biter du på naglarna: Tyvärr ja




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback