Nya regler


Så totalt slut jag har varit den här veckan visar bara en sak. Jag får inte längre: Dricka alkohol, nattbada, kolla tv, sitta vid datorn, kolla fler Heroes avsnitt eller läsa söndag till torsdags kväller.

Seriöst jag har absolut ingen självdisciplin när det gäller sånna här saker. Sen är väl grejen att jag aldrig förr behövt det.

Okej när jag gick i skolan skulle det kanske varit en bra sak att ha det men då sket jag bara i att gå upp ist. Nu måste jag gå upp på morgnen för funkar inte så bra att skolka ifrån jobbet tror jag.

På förra jobbet så var det bara en dag, högst två, som jag inte fått ordentligt med sömn till men nu är det fem dagar i streck som gäller.

Blä vad jag hatar de där måndag till fredag jobbandet. Tänkte att det kanske skulle ge mig lite bättre vanor och vara bra för mig. Men jag hade fel, det SUGER 

Imorgon blir det att sova och sova lääänge. Så den som ringer och försöker störa mig imorgon kan dra åt helvete för min mobil kommer vara på ljudlöst.

Så de så!!



I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-04-25 // 15:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback