Liseberg i bilder

Lite av bilderna som togs med min kamera(mobil). SKa få fler från Therese sen som tog fler bilder




Dagens första åk, skit rolig bergochdalbana med loopar och allt =) Kanonen tror jag den hette
Update: Efter ysters kommentar och ha tittade lite på bilden inser jag att jag var helt fel ute. Självklart är inte det här Kanonen vi åker utan Balder. Man åker inte uppochner med bara något om midjan

Jag och Therese


I parisehjulet, va svårt att få med utsikten


Som om vi skulle missa det



Andra tallriken. Ät hur mycket du vill betyder ät så mycket du kan utan att spy



Läskigaste åkturen på hela stället. Åkte en gång och trodde jag skulle dö varje sekund =/


Anders är en bra pojkvän som vinner fina gosedjur till Mikaela


JAg med dagens obligatoriska sockervadd. Mums!


Dagens alla vintser. Tur att vi spelade mest sista timmarna, hade varit jobbigt att släpa på alt hela dagen


Var lagom trött i går efter två dagar på Liseberg och heltklart för lite sömn

 

Men inte skulle vi sova inte. Så här ser det ut när fyra personer ska spela rummy och äta chips med dipp på ett väldligt litet bort

 

 

Men när mikaela skulle göra mig sällskap när jag skulle ut å röka hittade vi ett likadant litet bord som vi knyckte. Vi hittade även mototskaka och en termos med ljummet kaffe som vi oxå tog med oss.

 

 

Hotell frukosten var bra oxå. Mycke saker att välja mellan och underbart gott kaffe!


Nu sitter vi i bilen och är påväg hem. Ganska skönt ändå =)



Men den första bilden är ju inte kanonen, det är balder (träbanan). Kommer du inte ihåg att du slog i huvudet i nackstödet på kanonen? haha

2010-08-21 // 22:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback