Godis shot och den utan namn



Krogen var kul ja men nu när jag är hemma och inser att jag ska åka till jobbet om några timmar är jag inte riktigt nöjd med mig själv. Hur kommer det sig att när jag går ut med Sebbe så fixar vi aldrig det här med två öl och sen tidig hemgång?

Tror det ikväll kan ha haft at göra med att vi (jag) insåg att dom hade hallon godis shots för 20 kr. Sen blev vi båda kära i den nya mix shoten som ännu inte har ett namn. Nya "kompisen" bartender Simon kom tydligen på den igår och inte döpt en än men god var den =) Det var typ 2cl vodka 2cl S(någonting) och 2cl någonting annat.

Kul hade vi men nu blir det att sova några timmar och hata sig själv när klockan ringer imorgonbitti =P

Sussa sött




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback