Finklädd... hur ofta händer det ?


Skulle dragit förbi Dalle som hade fest igår. Tänkte vänta på att Stevi och Lollo kom dit bara. Sen vakande jag i morse med missat samtal från Stevi och undrade vad som hände. Suck

I kväll ska jag hem till Malin iaf. Vi ska alla ha med oss kläder och sånt som vi rensat ut ur garderoben och byta med varandra. Jag är inge bra på sånt. Spela roll om jag bara använt tröjan en gång för två år sen jag kanske vill använda den nästa vecka är lite min inställning. Men lyckades få ihop lite grann efter många försök. Var stolt!

Nu är jag hemma hos pappa. Kollade just inbjudan på FB och insåg att vi skulle vara finklädda (?!) hade helt missat den delen.

Som tur är vet jag att det ligger en liten svart klänning i ge bort påsen jag har med mig. Så den får jag behålla nu iaf =D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback