Babbel


Ville se en film att somna till men visste inte vilken. Började fundera på det har fenomenet att hur många kanaler man än har på tv finns det inget att titta på. Samma sak gäller filmer. Och egentligen kläder, skor, böcker och nästan allt möjligt.

Ganska störigt, speciellt me tanke på att jag samlat på mig en ganska bra film samling och skaffat digitaltvlarge just för att unvika de här problemen.

I brist på annat att göra börjae jag räkna mina filmer.
Jag äger 128 stycken filmer
och
14 säsonger av olika serier.  (om något är utlånat och ligger någon annanstans kan jag inte svara på)

Tycker det är en ganska bra samling ändå...

 

Började räkna mina böcker oxå men när jag kom till 200 la jag ner projektet.


Hur mycket pengar jag egentligen spenderat på filmer och böcker vill jag faktiskt inte veta. Var faktiskt en gång i tiden då böcker var min lyx i stället för skor. Mår nästan lite dåligt då jag nu inser att det var flera månader senast jag köpte en ny bok... Vad hände där ?

 



Så har vi också det irriterande fenomenet att när det väl går något på tv som man vill se, så går det tre saker samtidigt.

2010-08-08 // 23:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback