Avslutet (lite sent)



 

Är imponerad av Malins ork till seriös dekorering. Seriöst allt hon fixat var så häftigt och sånt jag är för lat för

Måste bara älska mina trasiga strumbyxor ... Fel vinkel att fota ifrån där Jocke
(btw jag har stulit bilderna från jockes fb)

Byteshandeln är på g

 

 

Jag vill inte vara med på bild

 

 

Vi skriver lappar som ska avslutas

 

 

Vi promenerar dit vi ska avsluta lapparna


Malin är redo för vår skogsvandring/bergsklättring till det heliga "HärAvslutarManLappar" stället


Okej seriöst var stolt över mig! Vet ni hur extremt lång tid det tar att lägga upp bilder med det äckligt långsamma internetet jag har just nu? Föör länge! Så nu får de vara nog med bilder för idag.

 

Ska försöka hitta något ätbart till middag i mitt kök sen borde jag nog fundera på att sova lite

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback